četvrtak, 5. lipnja 2014.

Hemadeks / Jaja sa šunkom




O hemadeksu..

Jednom sam čula, ne znam više ni od koga anegdotu kako su u nekom hotelu na našoj obali na meniju našli jelo s tim nazivom. Znatiželjni i hrabri naručili su  jelo očekujući tko zna što, a kad ono, klasični hotelski doručak. Šunka i jaja. Ham&eggs... izgovorite par puta brzo i eto hemadeksa. Od tada u mom životu više ne postoje jaja sa špekom/šunkom/pršutom, samo hemadeks. :)

Kako sam napokon nabavila svoj prvi kalup za muffine bila je to prilika da ga svečano isprobam s jelom koje mi se činilo jako zgodnim. Radi se o običnim jajima i šunki, elem hemadeksu, ali u fensi šmensi ljetno, laganom izdanju. I naravno, paradajz sa strane jer nema boljeg priloga. Pardon, koktel cherry rajčica, ipak je ovo fensi šmensi jelo. :)

Muffini i cupcakes-i će još malo pričekati.

Inače, ideja za izvedbu jela, a mislim na to da se napravi u kalupu za muffine nije moja. Vidjela sam je na Instagram profilu naziva My healthy dish. Profil vodi zgodna My Nguyen, Amerikanka vijetnamskog podrijetla koja je nakon trudnoće tražila način kako da skine par kila. Umjesto klasičnih dijeta okrenula se zdravom načinu života. Uz vježbu je izbacila procesuiranu hranu te se okrenula prehrani s puno voća i povrća, svakodnevnom kuhanju i planiranju obroka za svoju obitelj. Usput je na Instagramu objavljivala fotke tih aktivnosti, a ubrzo je iz svega nastala poslovna prilika pa sad živi pravi američki san. Ako vam zatreba inspiracija za jednostavne, brze i zdrave ručkove, zalogaje ili gablece škicnite kod My

Btw. slobodno zavirite i na moj Instagram, tu desno :)




Hemadeks

šunka ( ja sam koristila pureća prsa, bitno je jedino da su šnite veće)
jaja

Zagrijte pećnicu na 190 C, kalup za muffine ubacite odmah da se grije zajedno s pećnicom. Kad se pećnica ugrije, pažljivo izvadite kalup i premažite ga u tankom sloju uljem, ja sam koristila silikonski kist. Složite šnitu šunke preko udubine pazeći da je ne probušite i da nalikuje na košaricu. Dodajte jaje i po ukusu začinite: solju, paprom, crvenom paprikom... jedino uzmite u obzir koliko je šunka začinjena. Peče se oko 20 minuta.

Nema komentara: