nedjelja, 21. prosinca 2014.

Ho ho ho! / Čokoladni keksići s lješnjakom


Rudolf

Dovoljne su samo tri riječi: kakao, lješnaci, keksići. Tim redom. I da... obavezno šalica mlijeka.

Imaju prigodničarsku formu u skladu s razdobljem u godini.

Rudolf, jer nisam mogla odoljeti.

Cookie monster jer je svevremenski, za veselje i dijeljenje. Može biti za dragog nam bradonju s poklonima, može proći kao poklon u zadnji čas (tko se ne bi veselio ogromnom čokoladnom keksiću?!), a može biti i rješenje za sve one nervozne trenutke koje tek malo (više) slatkog može spasiti (predblagdansko shopping ludilio).

Zna pravi Cookie Monster o čem priča:

'Today me will live in the moment unless it’s unpleasant in which case me will eat a cookie.'

Radujte se, volite se i uvijek podijelite zadnji keksić! :D


Cookie monster - keksić promjera 20ak cm :) 

Čokoladni keksići s lješanjakom

200g maslaca
140g šećera
1 jaje
1 vanilin šećer
280g glatkog brašna
40g kakaa
60g mljevenih lješnjaka
prstohvat soli
1 žličica praška za pecivo

po želji čokoladni kapljice 50g

Lješnjake istostirati i samljeti.

Pomiješati brašno, prašak za pecivo, kakaao i lješnjake. U drugoj posudi pjenasto izmiješati maslac narezan na listiće sa šećerom, vanilin šećerom i jajetom. Sve zajedno izmješati dok se ne dobije glatko tijesto koje se ne lijepi za posudu. Ako dodajete čokoladne kapljice dodajte ih pred kraj oblikovanja tijesta.

Tijesto kidajte na manje komadiće, te ih oblikujte u kuglice veličine oraha koje onda pritisnite na pleh obložen papirom za pečenje da se dobije kesić debljine 4-5 mm.

Tijesto je dosta prhko i nije baš pogodno za rezanje kalupićima. Ja sam se malo pomučila i Rudolf je nastao iz drugog pokušaja, s manjim kalupićima bi vjerojatno išlo lakše, ali i gore opisani način sa spljoštenom kuglicom daje vrlo dekorativne keksiće. (Nemam fotki, muška polovica je bila brža. :) )

Cookie monstera sam samo razvaljala na odokativnu veličinu i pomoću valjka prebacila na pleh.

Keksići se peku u pečnici zagrijanoj na 200C oko 15 do 18 minuta. Neka se ohlade na plehu.

Recept je preuzet s Coolinarike  od korisnice Meddine, ja sam ga neznatno prilagodila.

Nema komentara: