utorak, 19. kolovoza 2014.

Fini / Kukuruzni muffini s tikvicama




Moji prvi muffini. 

(Ako ne računam one gotove iz kutije).

Nisu mi nikad bili baš pretjerano napeti, no kolač koji u nazivu nosi 'fin'  mora imati neki potencijal. 

Razmišljala sam i  zaključila da je tomu tako jer dolaze pojedinačno u (lijepim) posudicama, vrlo su praktični i podržavaju bezbrojne kombinacije okusa, a tu je i cifrasto izdanje u obliku cupcakesa. 

Podsjećaju na male tortice i baš je djetinji gušt zagristi u sočni biskvit dok svaki puta iznova kombiniraš kako ga je najjednostavnije pojesti.

Da, definitivno postoji razlog za toliku popularnost.

Muffina sam se sjetila jer sam radila biskvit s nektarinama (o njemu nekom drugom prilikom) pa mi se recept učinio vrlo pogodnim za muffin verziju. Još nisam imala priliku isprobati kalup, a baš sam imala preslatke točkaste kalupiće... i tako je jedno vodilo drugome...

Proučila sam ponudu sastojaka u frižideru i zaključila da će biti slani. Ispekla sam jednu turu, shvatila da to nije to, napravila neke izmjene te došla do recepta koji je super jednostavan. 

I jako fin, no to prosudite sami.



 Kukuruzni muffini s tikvicama

1 šalica oštrog brašna
1 šalica kukuruznog brašna
1 šalica mlijeka
1/3 šalice ulja
1 čvrsti jogurt (180g)
1 cijelo jaje
1 tikvica, srednje veličine
1 paketić praška za pecivo
1 paketić sira ribanca (40g)
3 žličice šećera
2 žličice soli

*šalica je ona najobičnija, 2dcl





Izmiješate suhe sastojke, dodate mokre sastojke i izmiješajte u glatku smjesu. 

Tikvicu naribajte i rukama istisnete višak tekućine te je dodajte smijesi.

Napunite kalupiće za muffine do ruba, bolje je mrvicu ispod nego preko jer će se dignuti prilikom pečenja.

(Ja sam dodala i polovicu male kuglice mozzarelle u neke.)

Pećnicu zagrijte na 200 C i pecite oko 30 min. 

Ako ohlađenima muffinima dodate malo sirnog namaza i još pokoji dodatak dobit ćete slane cupcakese. :)


Nema komentara: