srijeda, 30. srpnja 2014.

Smaragdni / Pureće rolice sa sirom i povrćem



Bio je to jedan običan tjedni ručak, onaj koji vam diktira ponuda u trgovini.

Hodala sam trgovinom i gledala svoja posla, a onda me je pogledao on. Odskakao je od ostalih i stršao u svojoj različitosti. Morala sam ga primjetiti, pogledati, zagledati se u nj. Bilo je nešto u njegovom tenu, neodoljivo privlačno, pomalo egzotično i vrlo,vrlo dražesno.

Pričam o siru.

Među svim bljedunjavim primjercima stajao je i taj veliki kolut gaude s pestom. Sir svijetlo zelene boje s tamno zelenim točkicama, prelijepe zelene nijanse. Nazvala sam ga Smaragdni i naravno kupila.

Okus je fin,  pesto odnosno bosiljak daje dašak svježine, ali to je prije svega jedan vizualno jako lijep sir. Nazovite me površnom, no tako je.

Nakon što sam  mu se dovoljno nadivila, nemilosrdno smo ga pojeli.

Bio je tu pokoji šareni sendvič sa sirom...


...a ostalo sam zamotala u puretinu i svemu dodala malo sezonskog povrća kako bi se purica opustila u sokovima te od uštogljene sirovine postala jedan solidno sočan komad.




Pureće rolice sa sirom

Za dvoje:

0.5 kg bijelog mesa (puretina, piletina)
2 veća paradajza
10ak cherry rajčica (ili komadići običnog paradajza)
1 veći luk
1 paprika
2 češnja češnjaka
4 manja do srednja krumpira

začini: sol, papar, slatka paprika, češnjak, majčina dušica, origano, bosiljak.... ili što god vas veseli.

sir - ne zaboravite sir, ako nemate gaudu s pestom dodajte malo bosiljka, suhog ili svježeg samo neka se zeleni.


Bijelo pureće meso razrežete na tanke šnicle te ih malo istučete i začinite solju, paprom i crvenom slatkom paprikom.

Na svaku šniclu na sredinu stavite naribanog sira i par komada prepolovljenih cherry rajčica. Meso zamotate u rolicu i pričvrstite čačkalicom. Tako će paradajz iznutra 'hidratizirati' miss puricu.

Kratko popržite na naglo, na  malo ulja te stavite pokriveno sa strane.

U istoj posudi izdinstajte na trakice narezan luk i papriku, dodajte na male kockice oguljeni i nasjeckani paradajz te podlijte s malo vode ili još bolje temeljcem. 

Dodajte i na sitno nasjeckani krumpir. Naravno, mogu i veći komadi, ali ovako je prije gotovo.

Ponovno ubacite rolice da se sve skupa dinsta. Povremeno lagano miješajte i po potrebi podlijevajte. Pred kraj začinite. Ja sam stavila sol, papar, malo mljevene slatke paprike, češnjak, origano, majčinu dušicu i još malo bosiljka.

Gotovo je kad je krumpir dovoljno kuhan.



Nema komentara: