ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Ručak na brzinu / Popečci od špinata



Ovih dana sam na godišenjem i recimo da imam više vremena, ali onda... treba tu nagurati malkice duže spavanje jutrom, doručak u laganini modu, kilometarske šetnje s lajavcem, sva ona 'prvom prilikom' druženja...

I tako se dogodi da sve nakupljene kulinarske ideje i planove samo odložim tamo negdje gdje su i bile i zamjenim brzinskim ručkom, čim prije tim bolje, a ovo je tako fanastično doba godine za ručkove tipa nabaci jaje i dodaj malo mlade salatice! :)

Ipak, za ovaj ručak sam se pomučila čitavih pola sata. Inače te popečeke radim zimi od smrznutog špinata, no u ovo doba godine uvijek imam svježeg mladog špinata u frižideru jer se neodoljivo dobro sljubljuje s bananom u jutarnjem smutiju pa se nametnuo sam od sebe. Također, popečke najčešće jedem u kombinaciji s rizi-bizijem ili kus-kusom, ali imala sam tih par krumpirića koji su vapili da nešto učinim od njih i pire krumpir  mi se  učinio kao zgodna ideja. Dodala sam mu samo zeleno lišće od mladog luka jer mu često dodajem vlasac. Na kraju sam opet dobila dobri stari špinat s pire krumpirom i jajetom na oko, samo ovaj put u malo čvršćoj formi.

U objašnjavanje zašto je špinat dobar za vas se uopće neću ni upuštati, Popaj vam je sve pokazao!! :D

Popečci od špinata

pola kile svježeg špinata ili vrećica (cca 450g) smrznutog / može i blitva
1 jaje
2 do 3 mlada luka (ovisno o debljini)
oko 100g  krušnih mrvica (za smjesu i posipavanje)
malo tabasca
sol
papar

Špinat operite i očistite pa prokuhajte 5 minuta u vreloj vodi i zatim ga prebacite u cjedilo (stvite ga odmah u sudoper) i prelijte hladnom vodom. Zatim špinat ocijedite rukama od viška tekućine i nasjeckajte na sitne komadiće ili usitnite štapnim mikserom (ja ga tako usitnim).

Dodajte mu jaje, sol, papar, nasjeckani mladi luk i par kapi (3,4 kapi) tabasca. Ako i ne volite ljuto ne izbjegavjate tabasco jer naglašava okus špinata, a ljutinu nećete osjetiti. Ako pak volite ljuto dodajte ga malo više.

Krušne mrvice ćete morati dodati po osjećaju, ali bitno je jedino da pazite da ih ne dodate previše. Smjesa mora imati dovoljno mrvica tek toliko da rukama možete oblikovati popečak, ako pretjerate s mrvicama kad se popečki ispeku bit će pretrpki i mrvice će nadvladati okus špinata. Ovih 100g bi vam trebalo biti dovoljno i za smjesu i malo posipavanja da vam se ne lijepe za ruke i tavu.

Popečke pecite 3, 4 minute s jedne i druge strane na par žlica ugrijanog ulja pa potpm premjestite na tanjur obložen kuhinjskim papirom da se ocijede od viška masnoće. Ja ih pečem na teflon gril tavi na otprilike žlici i pol ulja.

Recept je u orginalu s Coolke

Nema komentara: