nedjelja, 14. rujna 2014.

Ponedjeljak / Popečci od patlidžana



Kako je ponedjeljak dan za nove odluke u životu ovi popečci mogu biti vaša mala promjena na tanjuru. Možete se malo odmoriti od prejedanja teškom hranom za vikend, možete predahnuti od mesa jedan dan u tjednu ili jednostavno kušati novi neobičan spoj okusa.

Prije nekih mjesec dana sam gledala emisiju na '24sata kuhinjici' ( čula sam taj naziv za kanal 24kitchen od jedne jako ozbiljne, starije gospođe i toliko me je nasmijao i oduševio da ga i ja sad koristim) u kojoj se pripremao pečeni patlidžan s orašastim plodovima i još nekim dodacima. Gledala sam je  poludrijemajući pa mi je u glavi ostao samo patlidžan i orašasti plodovi. Kako ni nakon dužeg vremena taj spoj nije odlepršao iz mojih misli postalo je jasno da je došlo vrijeme da se ljubičasti gospon i ja podružimo.

Kupila sam najbolji primjerak patlidžana koji se može kupiti kad dođeš na tržnicu tik pred zatvaranje i 20 dag indijskih oraščića kod  tete za sjemenke i orašaste plodove. Indijske oraščiće sam odabrala jer su mi med oraščićima najfiniji.

Putem do doma razmišljala kako bih to mogla spremiti, kao namaz ili kao popečke. Na kraju je odluka pala na popečke jer samo od silnog razmišljanja zaboravila kupiti kruh, a i trebalo je potrošiti onu jednu polusuhu žemlju koja je ostala zaboravljena.

Popečki su zaista zasitni i mislim da im uz neku salatu ne treba prilog. Ja sam ih poslužila uz mladi ljubičasti luk i lagani umak od jogurta i hrena.

Želim vam da uživate u još jednom tjednu svog života! :)

Popečci od patlidžana 

1 patlidžan (srednje veličine)
20 dag indijskih oraščića
1 veća glavica luka
1 žemlja + malo mlijeka ili krušne mrvice
1 jaje
10ak listića mente
malo majčine dušice
sezam za posipanje
sol
papar

Patlidžan oguliti, narezati na kockice, posoliti i pustiti da odstoji 20ak minuta da pusti vodu i gorčinu.

Luk nasjeckati na kockice i pirjati na malo ulja.

Kad patlidžan odstoji stisnuti ga rukama da ispusti višak vode i ubaciti u tavu na luk , dodati indijske oraščiće te malo pojačati vatru da se sve skupa prži još desetak minuta.

Smjesu  presipati iz tave u posudu za sjeckanje, dodati začinsko bilje i štapnim mikserom usitniti.

- Ukoliko želite namaz ovdje dodate još češnjak i po potrebi malo maslinovog ili bučinog ulja i namaz je gotov. Treba vam još samo kakva topla lepinjica. -

U smjesu za popečke dodati cijelo jaje i u mlijeku namočenu pa ocijeđenu žemlju ili krušne mrvice. Njih dodajete toliko da vam smjesa ostane vlažna i ljepljiva, ali ipak dovoljno kompaktna da se ne lijepi za prste i da možete oblikovati popeček. Pazite da ne pretjerate sa žemljom/mrvicama jer će popečci nakon pečenja biti presuhi.

Popečke pečete na tavici na malo ulja, a po želji ih možete prije pečenja posuti sezamom.

Za umak pomiješate malo čvrstog jogurta, hren, papr i sol.


Nema komentara: