petak, 4. srpnja 2014.

Riba ribi... / Pašteta od tune




... daje okus :)

Koliko ovo ljetno vrijeme mami van, toliko se stajanje i kuhanje pored vrućeg špareta čine manje zabavnim pa čovjek poželi pojesti nešto na brzinu.

Jedan od najdražih takvih brzopoteznih gableca mi je kruh s paštetom i hladan paradajz. Kako su kupovne paštete odavno passe (s razlogom) tražila sam idelanu kućnu verziju tuna paštete i nakon dosta isprobavanja sam došla do ovog recepta.



Ono što mi se kod njega sviđa je što se riba stvarno osjeti i što nema za moj ukus nepotrebnih dodataka poput maslaca ili majoneze.

Kao što naslov kaže riba ribi daje okus pa su tako mojem receptu tuna i slani inćuni ili slane srdele baza u koju onda pored malo ulja dodajem začine i to je to. Nema nepotrebnih detalja, uz dobru sjeckalicu/mikser krajnje  je jednostavno.

Od pripreme do mazanja treba ravno pet minuta.

Dobro, deset... jer treba narezati i  paradajz.

Preporučam hladan, ravno iz frižidera, serviran na pet P* način. :)

*ploška prpošno prebačena preko premaza



Pašteta od tune

dvije veće konzerve tune s uljem
par slanih srdela ili inćuna

moji dodaci:

pola male žličice senfa
mala žličica koncentrata rajčice (ili sušenih rajčica, a može i kečap)
par kapara
malo tabasca
prstohvat majčine dušice
prstohvat origana


Tunu prebacite iz konzerve u posudu za sjeckanje i dodajte joj ulje iz jedne konzerve, ulje iz druge sačuvajte ako će trebati dodati. Naravno, zamjene npr. maslinovim uljem su dobrodošle.

Zatim dodajte 1 slani inćun/srdelu pa izmiksajte, probajte i po vlastitom ukusu dodajte još. Meni je jedna i pol srdela taman, dvije su mi već na granici preslanog, ali to ravnajte po sebi.

Dodajte ostatak začina, ja se u ovom receptu uglavnom vodim filozofijom manje je više. Koncentrat rajčice/sušene rajčice dodajem za kiselkastost (jel' se tako kaže?), sa senfom mi je bolje nego bez, ali jako treba paziti na količinu jer lako prevlada. Kapare i tabasco mi super pašu, a 3-4 kapi tabasca, odnosno kapara su moje mjere.

Ako vam djeluje da nije dovoljno mazivo dodajte još mrvicu ulja.

Može se čuvati u frižideru par dana.

I obavezno probajte sa svježim paradajzom!!

Nema komentara: