utorak, 8. srpnja 2014.

Plava / Kolač s borovnicama i palentom


Plava hrana. Borovnice. Blueberries. Bluesberries. Blues.

Post ukratko.

Razmišljala sam o plavoj hrani. Nema je mnogo. Ja sam se sjetila samo borovnica, šljiva i grožđa-izabele.

Imamo i plavu ribu te plave sireve, no to je malo nategnuto.

Na kraju sam se odlučila za borovnice jer su mi neodoljive. Izgledom, okusom i mirisom. Podsjećaju me na najbolji voćni slatkač, sokić u vrećici kao nezaobilazni detalj školskih izleta i najsuperkul strip - Borovnicu

Jel' kužite sad moju vezu između bluesa i borovnica.. Pročitajte opet gornji pasus, samo upalite svoj imaginarni blues soundtrack, dovoljno je malo gitare i usna harmonika... jel' i vi osjećate čežnju za bezbrižnim danima i neopterećenom glavom? Za onim vremenom kad vas nije hvatao nedeljni blues ili blues od svakodnevnice; jedino blues zbog neuzvraćene prve ljubavi..

To je magija bluesa... U bluesu tuga ima smiješak na licu, a čežnja neodoljiivu privlačnost.

I sad skroz skrenuh s teme...

Bila sam baš ponosna na sebe kad sam igrom riječi došla do Blues berries. Odlučila sam da ću jednom, kad u drugom životu budem imala sluha imati band koji će se tako zvati. Onda mi je gugl pokvario veselje, naime takav band, naravno već postoji. I sviraju blues. :/

Nakon otkrića bila sam pomalo blue, no ovo me oraspoložilo.


Slikica je posuđena s neta.


... i otfrljila si  'great big woman' Candye Kane i njenu Work what you got te ispekla kolač inspiriran bluesom i američkim jugom.

(upali imaginarni soundtrack)  Nije gugl uvijek loš -Tn-tn-n-n-   nije..nije. Tn-tn-n-n-.



Kolač s borovnicama i palentom

1 šalica palente
1 šalica brašna ( ja sam stavila oštro)
1/2 šalice šećera
1 paketić praška za pecivo
1 mala žličica soli
2 jaja
2/3 šalice mlijeka
1/2 šalice ulja
2 šalice borovnica

Upalite pećnicu da se zagrije na 200 C.

Suhe sastojke dobro izmiješajte. Dodajte im jaja, mlijeko i ulje i dobro izmiješajte. Prelijete u lim, onaj veličine pola pećnice. Preko kolača posipajte borovnice i malo protresite da potonu.

Peče se oko 25 do 30 minuta.

Orginalni recept možete vidjeti ovdje.

Ova kombinacija palente i voća mi je otkriće, jedino mislim da ću sljedeći puta još vrući kolač preliti s malo mješavine limuna, šećera i vode za mrvicu više sočnosti.

Dobro je i što se teško može pretjerati s borovnicama, tako da ako vam odgovara puno voća u biskvitu, samo naprijed, neće se razmljackati.

Ako volite zlevanku ovaj kolač će vam se sigurno svidjeti, a mislim da bi se malo milerama ili svježi sir u sredini također odlično uklopili.

Nema komentara: