subota, 17. svibnja 2014.

Vesele jagode / Pinky koktel


Vikend je vrijeme za vesela druženja.

A za vesela ženska druženja tu je Pinky koktel! :)

Da ne duljim jer vrijeme vikendom brže prolazi slijedi receptić.

Pinky koktel

20ak srednjih jagoda
2-4 žlice šećera (ovisno o vašem ukusu i slatkoći jagoda)
2 dcl votke
šaka listića mente
1 l mineralne vode
sok odlimuna
led

Usitnite jagode u pire i dodajte im votku i šećer. U bocu s mineralnom vodom ubacite šaku listića mente. Sve stavite preko noći u frižider. Prije posluživanja kroz gusto cijedilo procijedite jagode i votku kako bi se uklonili krupniji komadići. Procijeđenim jagodama dodajte mineralnu s mentom, sok od limuna i led.

Također, možete umjesto votke koristiti vino, neki fini rose ili muškat, samo izmjenite omjere npr. 1 l vina i pola kilograma jagoda.

Mjere su odokativne i ovise o vašem ukusu, no bitno je da jagode odstoje u alkoholu kako bi poprimio okus i boju.

Na isti način se radi aromatizirana voda s jagodom.

Uživajte! :)







3 komentara:

Kristina kaže...

Ohooo, votka. Ovo je onda za mene! :D

Kako ti se sviđa blogerski život? ;)

Unknown kaže...

Probaj, moglo bi ti se svidjeti. :D

Blogerski život me trenutno jako zabavlja. Djelomično si i ti odgovorna za njega. Prvo sam počela #100happydays nakon što sam saznala za to na @cupava_mala, a kako smo sad već blizu kraja zaključila sam da mi se sviđa takav neki oblik 'dnevnika' i evo bloga :)

Kristina kaže...

Daj zezaš me? :P

Jelda da je divan projekt? PRi kraju sam i već vidim da će mi faliti. Razmišljam da ga odradim još koji put. Ionako sam i prije barem jednom dnevno stavila sliku nečega što me veseli...

Pridružim ti se ja u tom blogerskom životu, najesen izgleda. :)

Baš mi je drago da je napravila blog, zasad mi se sviđa. Kao što rekoh, čitamo se. :)