srijeda, 14. siječnja 2015.

Veselje / Darivanje


Dragi moji,

danas je na meniju veselje! :)

Došao je rođo, brojim svijećice na torti (a ima ih :) ) i recimo da sam godinu dana mudrija. Mudrost dolazi s godinama, zar ne? 

Mnogo toga lijepoga se dogodilo od prošlog rođe, a od tih trenutaka za pamćenje ovaj blog je pri samom vrhu. Veseli me svaki novi recept, fotkanje i tekst, a još više me veseli kad mi se povratno javite s komentarima što vas se posebno dojmilo ili da se pohvalite spremljenim jelom.

I zato, jer ste i vi dio bloga pa time i mog veselja želim vas obradovati malim darivanjem. Znate kako kažu, sreća i radost su jedine stvari koje postaju veće kad se dijele. :)

Moj poklon nekome od vas je ovaj sat sa slike koji pokazuje da je uvijek pravo vrijeme za nešto fino. Da bi sat baš tebi pokazivao koliko je vremena do sljedeće žlice, vilice ili šeflje zamolit ću te da i ti podijeliš malo 'Hrane i veselja'.

Kako bi sve bilo po regulama zadatak je:

  • Otići na fejs stranicu Hrana i veselje i od tamo podijeliti ovaj post ili stranicu na svojem zidu  te reći svima da je 'Uvijek je dobro vrijeme za hranu i veselje! '.
  • Kliknuti na komentare i ostaviti trag ste se igrali. Napišite bilo što :)
  •  Stisnuti like na stranicu, ako već nisi.(Nije obavezno, ali razveselit ćeš me :) )
Tko ubaci komentar poput: ........ (tu tagiraš svojeg frenda/frendicu, kolegu/kolegicu,..) s kojim ti je uvijek veselje popiti, pojesti i popričati po koju i pozoveš ga da se podružite i napravite sve ono što još niste, a već dugo dogovarate npr. popiti kavu, napraviti palačinke, otići na burek, degustirati vino/pivo/novi restoran/slastičarnicu... dobije bonus šansu jer ja volim komplicirati i volim kad ste vi  u dobrom društvu, veseli i siti.
  • Ako nemate fejs možete sudjelovati i preko maila. Mailom podijelite post s prijateljima, neka naslov isto bude  'Uvijek je dobro vrijeme za hranu i veselje! ', a u CC stavite hranaiveselje@gmail.com.
  • Također se možete zabilježiti da vam fine i friške novosti s bloga stižu na mail jer me to veseli :)
Sudjelovati možete do  21. siječnja dok se vilica i nož ne poklope na šeflji, a dobitnicu ili dobitnika ću proglasiti 22. siječnja. Bonus šansa znači da ću vas dva puta uzeti u obzir.

Uživajte, fino papajte i veselite se do sljedećeg čitanja! :)

Broj komentara: 6:

R. Tomasović kaže...

Pažljivo ću pratiti, nikad nije naodmet naučiti nešto novo ( i fino :))

Unknown kaže...

Hvala na javljanju! :) Trudim se i da bude tako i veselim se fotkicama i komentarima za isporbane recepte ;)

vedran kaže...

riješeno :) a tebi sretno s hranom i veseljem :)

Unknown kaže...

Hvala :)

Tamara kaže...

Bas je simpa

Unknown kaže...

I meni ;)